Alla inlägg den 25 september 2014

Av borjantillslut - 25 september 2014 22:16

Okej vad ska man säga, sist jag skrev så hade vi "holkat" upp igen och nu idag när jag skriver så är det så slut som det bara kan bli, riktigt avslutat kapitel! Fyfan, vi lämnar det där blir bara arg haha.


Iallafall träningen flyter på riktigt bra och likaså med rökningen, nu har jag lite mer planer inför vintern så kommer resa iväg till Thailand och stannar i över en månad! Kan ju säga att avbokningskydd är perfekt så fick man rodda om sin egna resa istället. NOT MY LOSS :) 

Ska in till stan nu i helgen och besöka löplabbet för att plocka ut ett par bra och passande löpar skor, och sen så börjar löpträningen inför loppet som är inbokat, ska väl försöka löpa de dagarna som jag har vilodag från gymmet så blir ju mest för att få upp lite flås i spåret och sen bara känna hur det känns 5km blir bra förutom sista veckan då man får röja hela milen ;)

Ne nu har jag fått skriva av mig lite! på återseende /N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards