Alla inlägg den 6 september 2014

Av borjantillslut - 6 september 2014 10:14

Vilken härlig start på dagen man har haft, varit på gymmet och kört av benen och sen 30 minuters cardio för att få ut det lilla sista så nu är man helt slut. Hoppas att alla mina lördagar kommer starta på ett sånt här bra sätt i framtiden, slippa fylleångest att man bränt pengar och att man mår som en påse söndertrampade chips. Nej tack, ny tid ny strid som är ett gammalt utryck som passar in rätt bra.


XX har sovit hos mig nu i två dagar och det har varit helt underbart, känner mig verkligen hel när jag är med henne. Det sprids sånt lugn inom mig bara jag får vara i hennes närhet och det gör mig trygg och lycklig, hoppas allt löser sig. 


Okej, med all träning och dieten som jag kört igång med så har jag ett mål för att ha något att sikta på(förutom att bli friskare i kropp och själ), och det är att medverka i toughviking tävlingarna i stockholm 9maj och 29augusti.

Rökningen går hur bra som helst, känner verkligen att jag kommer klara det här galant, och det här med drickandet av alkohol känns som ett avslutat kapitel i mitt liv, men det är väldigt tidigt att säga men hoppas att det håller i sig och så pass målmedveten som jag är så känns det riktigt bra. "Vill man så kan man" 


Tough Viking

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards