Direktlänk till inlägg 4 september 2014

FRÅN BÖRJAN TILL SLUTET!

Av borjantillslut - 4 september 2014 18:56

Som rubriken lyder så kommer jag att skriva av mig här i min resa från början till slut, och nej jag har inte fått någon dödsdom eller liknande, däremot så kunde det lika gärna blivit så. Men ska skriva av mig här för att kanske lättare kunna nå mina mål. För mig själv och till mig själv, vill ni följa med så är ni hjärtligt välkommna.


Okej, det hela började för nästan exakt 1 månad sen, det är ett datum jag inte kommer glömma i första taget.

2014-08-02 Får jag reda på att min flickvän sen 1.5år tillbaka inte vill leva med mig längre och hela min värld rasar samman, jag vet att det kan låta lite klyschigt men hon var verkligen mitt allt, vi hade planerat framtiden och det skulle bli så underbart. Det var henne jag ville spendera varje dag, timma och minut med i resten av mitt liv. Bilda familj och allt som hör därtill. Iallafall hon hade bestämt sig så vi pratade knappt med varandra den första tiden och jag ville ingenting annat än att ringa till henne och få allt att bli bra, bli som det var förut. När det var vi mot världen.

Men ingenting hände, tillslut så började vi prata lite mer och vi har träffats och sovit med varandra några dagar, de dagarna har varit helt underbara för mig. Har verkligen känt mig hel igen. Hon vet dock fortfarande inte hur hon vill göra men det kommer ni få läsa om senare. Nu handlar det här även om en helt annan resa, en resa som handlar om mig, och då kommer ju även alla problem och motgångar att tas upp. 


Jag har tillråga på detta problem bestämt mig för att ta tag i träningen, sluta röka och sluta dricka alkohol.

Det är allt på samma gång, men jag är lite så tror jag kan lätt kasta mig in och ta tjuren i hornen? Eller så är det kanske just i dessa ämnen som jag blir så. Det är mestadels för rökningen och drickandet som jag skaffade denna blog för att kunna skriva av mig om tankarna kring det. 


Här var iallafall ett litet intro inlägg.


Fridensliljor /N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av borjantillslut - 14 oktober 2014 11:10

Har inte kunnat uppdatera något då jag var tvungen att läman in min iPad på lagning eftersom den bara laddade upp till 2% men idag kunde jag hämta min nya helt utan kostnad så jävulskt skönt!! Så nu hoppas jag kunna vara bättre med uppdateringarna!  ...

Av borjantillslut - 2 oktober 2014 23:33

Vad ska man säga förutom att livet kan vända snabbt. Idag tog jag ett stort kliv och beslut i mitt liv. Jag kommer flytta och bosätta mig i Thailand. Först har jag min månad med semester där sen börjar jag jobba i mitten av februari. Det känns helt g...

Av borjantillslut - 1 oktober 2014 21:37

Hej! Vart ska vi börja dagen har flutit på riktigt bra och fick upp ett bra flås på gymmet idag också riktigt skönt, planerat in ett löppass på 5km i helgen också, sweet!    Dock är det helt ointressant för det känns som att ekorrhjulet har stann...

Av borjantillslut - 30 september 2014 21:49

Sådär är inte världsmästare på att gå in här och skriva varje dag men hoppas jag kommer bli bättre :) nu är allt klart den 13 januari ska jag åka iväg och hemresan sker den 19  februari(OM) jag kanske inte stannar i thai och jobbar. återstår att se h...

Av borjantillslut - 25 september 2014 22:16

Okej vad ska man säga, sist jag skrev så hade vi "holkat" upp igen och nu idag när jag skriver så är det så slut som det bara kan bli, riktigt avslutat kapitel! Fyfan, vi lämnar det där blir bara arg haha.   Iallafall träningen flyter på riktigt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards