Alla inlägg den 18 september 2014

Av borjantillslut - 18 september 2014 16:24

Okej, nu var det över en vecka sedan jag skrev någonting. Har hunnit hända mycket livet vändes upp och ner men nu så känns det så himla underbart faktiskt. Jag och XX har pratat igenom massa och det känns helt underbart om man ska försöka sätta något ord på det. Jag är lycklig och mår riktigt bra iallafall.


Nåja träningen knallar på börjar få in det på rutin nu så det känns riktigt härligt, och rökningen går också galant har inte rökt på över 2 veckor! Varma applåder till mig själv! Ska bara fortsätta i samma veva med denna nytändning om man säga så. Fick även nys om ett lopp i norrlänken som någon sort invigninsjippo #tunnelrun som jag anmälde mig till så nu måste man köpa nya löpar skor så tänkte ta mig till löplabbet och se om man kan få lite hjälp med ett par bra skor, men det loppet går av stapeln den 22 november om det inte blir några förseningar osv. men det är preliminär datumet iallafall! Ser verkligen fram emot det speciellt eftersom det bara kommer gå att springa det loppet 1 gång i hela livet.

Och det är en perfekt uppvärmning på 1 mil inför nästa års kommande utmaningar! ( http://www.lidingoloppet.se/tunnelrun ) där är en länk om man vill anmäla sig, börjar dock ta slut på platser. 


/N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards