Direktlänk till inlägg 8 september 2014

Måndag

Av borjantillslut - 8 september 2014 19:11

Vart ska man börja, helt slut i kroppen var precis och rev av ett hårt pass på gymmet men kändes förjävla skönt, så nu är man helt slut och ska snart vispa i sig sin mat. Är inget att hänga i julgranen maten jag äter just nu, men det är bättre än hur många andra kanske har det och det är ju i förebyggande syfte också, plus att jag har valt det helt själv haha.

Har förövrigt varit rökfri i 7dagar och 9timmar nu, det skulle ha kostat mig runt 328kr när man lägger ihop allt så kan man tänka sig att det blir en sjuhelvetes massa pengar i slutändan. Har en app som visar hur mycket man sparar på ett ungefär. Så i varje månads skifte ska jag lägga undan de pengarna på ett sparkonto så man kan göra något stort efter ett år. ( Om jag klarar det dvs ) 


Var även och köpte nya sittdynor och kuddar till mina utemöbler men de passade inte alls när jag kom hem så blir att åka tillbaka med de imorn, hittade dock ett par jävlans snygga som jag beställde. Kan ju lägga upp en bild på det sen när jag fått iordning på balkongen.

Tänkte fixa till där ute nu inför vintern så man kan sitta där och mysa. Har inglasat så snön kan falla och lägga sig utanför också.


/N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av borjantillslut - 14 oktober 2014 11:10

Har inte kunnat uppdatera något då jag var tvungen att läman in min iPad på lagning eftersom den bara laddade upp till 2% men idag kunde jag hämta min nya helt utan kostnad så jävulskt skönt!! Så nu hoppas jag kunna vara bättre med uppdateringarna!  ...

Av borjantillslut - 2 oktober 2014 23:33

Vad ska man säga förutom att livet kan vända snabbt. Idag tog jag ett stort kliv och beslut i mitt liv. Jag kommer flytta och bosätta mig i Thailand. Först har jag min månad med semester där sen börjar jag jobba i mitten av februari. Det känns helt g...

Av borjantillslut - 1 oktober 2014 21:37

Hej! Vart ska vi börja dagen har flutit på riktigt bra och fick upp ett bra flås på gymmet idag också riktigt skönt, planerat in ett löppass på 5km i helgen också, sweet!    Dock är det helt ointressant för det känns som att ekorrhjulet har stann...

Av borjantillslut - 30 september 2014 21:49

Sådär är inte världsmästare på att gå in här och skriva varje dag men hoppas jag kommer bli bättre :) nu är allt klart den 13 januari ska jag åka iväg och hemresan sker den 19  februari(OM) jag kanske inte stannar i thai och jobbar. återstår att se h...

Av borjantillslut - 25 september 2014 22:16

Okej vad ska man säga, sist jag skrev så hade vi "holkat" upp igen och nu idag när jag skriver så är det så slut som det bara kan bli, riktigt avslutat kapitel! Fyfan, vi lämnar det där blir bara arg haha.   Iallafall träningen flyter på riktigt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards