Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av borjantillslut - 2 oktober 2014 23:33

Vad ska man säga förutom att livet kan vända snabbt. Idag tog jag ett stort kliv och beslut i mitt liv. Jag kommer flytta och bosätta mig i Thailand. Först har jag min månad med semester där sen börjar jag jobba i mitten av februari. Det känns helt galet och jag är så jävla taggad, vilken jävla möjlighet jag fått och det bästa av allt var att jag vågade ta den! 

Så idag har jag rensat ur i mitt källarförråd för att kunna ställa ner sämagen där och lite prylar jag inte kommer använda.  Och har slängt ut massa krokar till folk om att sälja bilen osv. Det kommer hända mycket grejer nu men det gillar jag, kan jag lägga min energi på det istället för nåt som tynger mig!! 

Men det känns obeskrivligt bra och kommer försöka hålla er uppdaterade dagligen och ska bli bra på bilder, iallafall när jag lämnat Sverige :)


/N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards